Zwroty/Wymiany

Odstąpienie od umowy

 

Szanowni Państwo,


Sami jesteśmy klientami różnych sklepów internetowych dlatego też wiemy jak trudno jest podjąć decyzje o zakupie produktu w sieci.
Chcąc sprostać Państwa wymaganiom gwarantujemy zwrot pieniędzy w przypadku gdyby zakupiony produkt nie będzie spełniał Państwa oczekiwań.
Termin jaki mają Państwo na odstąpinie od umowy to 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. O odstąpieniu od umowy należy poinformować sprzedającego pisemnie na przykład na >>FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY
Nie wymagamy podania uzasadnienia ani podania przyczyny.
Zdajemy sobie sprawę, iż podstawą zakupów przez Internet jest zaufanie dlatego też dokładamy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni.
Najważniejsza jest dla nas Państwa satysfakcja oraz wysoka jakość obsługi.

Dane do zwrotu produktów:

HUBUFORM MONIKA KUBICKA- BURIAK

Zięby 40 lok. G/3

02-808 Warszawa

e-mail: sklep@hubuform.pl

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@hubuform.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@hubuform.pl lub drogą pocztową na adres ul. Pelikanów 31/33, 02-843 Warszawa .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul.Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Wymiana

 

Jeżeli chcą Państwo wymienić produkt prosimy odesłać go na adres showroomu podany wyżej. Jeżeli mamy na stanie produkt na wymianę wyślemy go do Państwa po otrzymaniu zwróconego towaru i opłacie za przesyłkę i różnicy w cenie (jeżeli taka jest). W przypadku braku produktu na stanie wyślemy produkt  po dostawie jeżeli tak uzgodnimy z Państwem.

Koszt dostawy:

Paczkomat od 11,50 zł

Pocztex  17,50 zł

Kurier  od 17,50 zł

Produkt można wymienić osobiście w showroomie w godzinach pracy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl