Zwroty/Wymiany

Mają Państwo prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania paczki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji mailem przed jego upływem. W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy postępować według wskazówek:

  • W swojej paczce z zamówieniem otrzymasz formularz zwrotu wraz z  dokładnymi instrukcjami jak postępować krok po kroku w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Prosimy o dokładne sprawdzenie czy formularz został poprawnie wypełniony, jest to niezbędne do poprawnej realizacji zwrotu. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie posiadasz formularza możesz go pobrać tutaj:>>FORMULARZ ZWROTU
  • Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.
  • Paczkę ze zwracanym towarem możesz wysłać za pomocą  usługi  WYGODNE ZWROTY:
 
  • Możesz również nadać paczkę samodzielnie na adres:

 

HUBUFORM

ul. Zięby 40 lok.G3

02-808 Warszawa

tel. dla kuriera 721240257

sklep@hubuform.pl

 

 

  • Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem 
  • Koszty zwrotu ponosi kupujący. 
  • W przypadku chęci odstąpienia od umowy, klient oświadcza, że zwracany produkt  jest nieużywany, wolny od wszelakich zapachów oraz posiada oryginalne, przypięte metki. 
  • Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 7 dni od momentu doręczenia paczki do siedziby firmy. Dokładamy wszelkich starań , aby maksymalnie skrócić ten czas. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Podobnie jest w przypadku Szybkich płatności , środki zwracane są na konto, z którego było opłacane zamówienie. W przypadku płatności PayPal – środki zwracane są tą samą metodą. 
  • Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z powyższym i ponownym złożeniu nowego, niezależnego zamówienia.
  • Produkty można również zwrócić lub wymienić osobiście w sklepie stacjonarnym Hubuform ul. Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa

 

 

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@hubuform.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik;
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: zamowienia@hubuform.pl lub drogą pocztową na adres Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium