Zwroty/Wymiany

Mają Państwo prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania paczki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie informacji mailem przed jego upływem. W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy postępować według wskazówek:

  • W swojej paczce z zamówieniem otrzymasz formularz zwrotu wraz z  dokładnymi instrukcjami jak postępować krok po kroku w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Prosimy o dokładne sprawdzenie czy formularz został poprawnie wypełniony, jest to niezbędne do poprawnej realizacji zwrotu. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie posiadasz formularza możesz go pobrać tutaj:>>FORMULARZ ZWROTU
  • Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.
  • Paczkę ze zwracanym towarem możesz wysłać za pomocą  usługi  WYGODNE ZWROTY:
 
  • Możesz również nadać paczkę samodzielnie na adres:

 

HUBUFORM

ul. Zięby 40 lok.G3

02-808 Warszawa

tel. dla kuriera 721240257

sklep@hubuform.pl

 

 

  • Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem 
  • Koszty zwrotu ponosi kupujący. 
  • W przypadku chęci odstąpienia od umowy, klient oświadcza, że zwracany produkt  jest nieużywany, wolny od wszelakich zapachów oraz posiada oryginalne, przypięte metki. 
  • Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 7 dni od momentu doręczenia paczki do siedziby firmy. Dokładamy wszelkich starań , aby maksymalnie skrócić ten czas. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane konto bankowe. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Podobnie jest w przypadku Szybkich płatności , środki zwracane są na konto, z którego było opłacane zamówienie. W przypadku płatności PayPal – środki zwracane są tą samą metodą. 
  • Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z powyższym i ponownym złożeniu nowego, niezależnego zamówienia.
  • Produkty można również zwrócić lub wymienić osobiście w sklepie stacjonarnym Hubuform ul. Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@hubuform.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy towar, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jego własności - od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części;
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, za które jesteś zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
    • rozpoczęliśmy świadczenie za Twoją wyraźną i uprzednią zgodą,
    • zostałeś przez nas poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utracisz prawo do odstąpienia od umowy, i przyjąłeś to do wiadomości,
    • przekazaliśmy Ci zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przez rozpoczęciem świadczenia usługi.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: zamowienia@hubuform.pl lub drogą pocztową na adres Zięby 40 lok.G3 02-808 Warszawa.

TOWARY

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

TREŚCI CYFROWE

Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności treści cyfrowych z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Jeśli treści cyfrowe są niezgodne z umową, możesz żądać:

a) doprowadzenia do ich zgodności z umową,

a w niektórych przypadkach złożyć oświadczenie o:

b) obniżeniu ceny

albo

c) odstąpieniu od umowy.

Szczegółowe zasady w zakresie reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium